آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سارا دیدار: فوتبال خراسان‌ رضوی حمایت نمی‌شود

  • کد خبر: ۱۶۸۸۱۱
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵
سارا دیدار: فوتبال خراسان‌ رضوی حمایت نمی‌شود
ملی پوش مشهدی فوتبال گفت: استعداد فوتبال خراسان رضوی بسیار مطلوب است اما متاسفانه حمایت نمی‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، سارا دیدار در گفت‌وگو با شهرآرانیوز در خصوص آغاز مسیر ورزشی خود، اظهار کرد: قریب به ۶ سال است که به صورت حرفه‌ای فوتبال بازی می‌کنم و شاید ده یا ۱۱ ساله بودم که به تیم ملی دعوت شدم.

این فوتبالیست ۱۸ ساله خراسانی اولین بانوی نیشابوری است که به تیم ملی دعوت شد و با حضور خود در تیم ملی عناوین مطلوبی را کسب کرده است. 

وی قهرمانی کافا زیر ۲۰ سال و یک نائب قهرمانی کافا زیر ۱۸ سال را در کارنامه خود ثبت کرده است. دیدار با بازی در تیم خاتون بم موفق شد دو عنوان قهرمانی و یک نائب قهرمانی را کسب کند. ناگفته نماند که دیدار با سن کم خود به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت، انتخاب و سپس به مسابقات آسیایی اعزام شد.

این بانوی فوتبالیست خراسانی ظرفیت فوتبال بانوان خراسانی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: فوتبال خراسان دارای استعدادهای بسیار است اما متاسفانه حمایت‌ها و شرایط اسپانسر ضعیف است. تیم کیان نیشابور لیگ دسته یک بود و تیم را به لیگ برتر رساندیم اما اسپانسر پیدا نشد و تیم سقوط کرد.

دیدار در خصوص اهداف خود، عنوان کرد: به لژیونر شدن فکر می‌کنم و تما تلاش خود را برای تحقق این هدف به کار خواهم گرفت که بتوانم در یک تیم خوب بازی کنم.

وی در خصوص حمایت‌های خراسان رضوی، تاکید کرد: به مسابقات آسیایی اعزام شدیم و صعود کردیم اما هیچ حمایت مادی و معنوی وجود نداشت.

دیدار در خصوص شرایط فعلی تیم ملی، عنوان کرد: در مسابقات آسیایی ویتنام متاسفانه از مجموع سه بازی با دو باخت و یک پیروزی شانس صعود را از دست دادیم. شهریورماه مسابقات کافا برگزار خواهد شد و اکنون اردوهای تیم ملی در حال برگزاری است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->